dinsdag 12 januari 2010

Sisi van Starrenburg....



Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen, en ik heb het alweer razend druk! Aan de ene kant is het niet altijd even fijn om het druk te hebben..maar aan de andere kant is het natuurlijk heerlijk als mensen je werk waarderen, en mag ik van geluk spreken, vooral in deze tijd.Ik heb een leuke opdracht om een hond naar voorbeeld te boetseren, dit is altijd een spannende opdracht, omdat de hond toch op het voorbeeld moet lijken, ik zal jullie ter zijner tijd zeker het beestje laten zien.
En ik ben al druk in de weer voor de beurs in Londen, deze wordt georganiseerd door Hugglets.
Ik heb al een paar mooie exemplaren gemaakt, waaronder een stel oude lapppenberen, maar deze komen volgende week.Nu wil ik jullie voorstellen aan een oude bekende van mij, zij is ook terug te vinden in mijn boek De nostagische muizenwereld.Dit is Sisi van Starrenburg, een dame van stand, en goede manieren.Zij is voor mij een stukje nostalgie...