zondag 13 juni 2010

De gigantische lange winpers van Frederike...






Met heel veel plezier en passie ben ik met de voorbereidingen bezig van de workshop van de romantsche beer Frederike.deze leuke workshop vind volgende week zondag 20 juni plaats. Het leuke aan deze lieve beer Frederike zijn haar oogleden met gigantische lange mooie wimpers.Er komen op de deze workshop een aantal dames die al minstens 20 jaar beren maken.Ik voel me zeer vereerd dat juist deze dames een workshop bij mij willen volgen.Zij komen speciaal om te leren hoe je oogleden met winpers maakt, en hoe een beer een oude uitstraling te geven.Ook krijgen zij uitleg hoe je rozen van stof kunt maken, deze kun je leuk op de flaphoed van Frederike maken.Ik Verheug me heel erg op de workshop, maar ben ook een beetje onzeker daar ik zelf natuurlijk nog niet zo lang beren maak...ik ben natuurlijk poppenmaakster, maar inmiddels heeft het berenvirus mij al zo'n drie jaar flink te pakken hiihihi...Maar ik hoop echt dat ik deze dames iets mag leren, en dat het natuurlijk een geweldige dag mag worden...