woensdag 15 december 2010

Fijne Kerstdagen en een goed, gezond 2011!

Lieve blogmeisies...er is haast weer een jaar voorbij...dat is toch snel gegaan!
En wat kan er toch veel veranderen in een jaar tijd hé...niet te geloven, het gaat me wel eens iets te snel naar mijn gevoel.En heb ik dat opjaagde gevoel...dan trek ik me terug in mijn eigen wereldje, en dan kom ik tot rust en voel ik me heerlijk ontspannen...en dan kan ik mooie dingen gaan maken, zoals ik ze heel graag zie.
Ik ben me terdege bewust dat naar je lichaam luisteren heel belangrijk is...tijd maken voor jezelf en voor je man en kinderen komt bij mij op de eerste plaats.Een warm woord voor iedereen daar streef ik naar in deze soms hectische tijd. Aan het einde van het jaar ga ik Sarah worden..tjeetje 50 jaar...dit is echt een mijlpaal hoor meisjes..ik ben zo blij dat ik deze leeftijd zowat heb bereikt, daar ik al drie broers op vrij jonge leeftijd heb verloren. Ja dan ga je toch anders tegen de dingen aankijken....en leef je anders als voorheen, meer bewust en meer genieten van alle mooie dingen die het leven te bieden heeft...kortom het leven omarmen!
Mijn man en ik gaan er even een paar daagjes tussenuit...een kadootje van mijn lieve kinderen omdat ik Saartje wordt..dus ben ik tot het Nieuwe jaar niet op mijn blog te vinden...heel graag wil ik jullie lieve  sweet bloggirls een hele fijne tijd toewensen met man, kinderen en familie...en hoop jullie weer in het Nieuwe jaar te mogen bezoeken en ontvangen...en nu voor iedereen...

MERRY CHRISTMAS and a HAPPY NEW YEAR!

Liefs en goeds,
Marijkexxx

ps; klik op de foto voor ons filmpje