maandag 31 januari 2011

Teatime met Ineke en mijn theepot in een jasje van kant



















Afgelopen week was een drukke week, maar ook een hele leuke week..ik ben toch zo blij dat ik altijd weer leuke mensen in mijn atelier mag ontvangen..Zo heb ik vorige week ook Ineke ontvangen..deze lieve goedlachse vrouw kwam bij mij haar bestelde taarten afhalen.Het was echt een feestje om Ineke te ontvangen...heerlijk kopje koffie en lekker klessebessen.Ineke vetelde dat zij een Bed&Breakfast heeft en dat zij regelmatig workshops verzorgt in haar prachtige hoeve de Raijhoeve genaamd.Hier ontvangt zij de curcisten met een heerlijk glas champagne in haar jachtkamer...daarna gaan de curcisten een mooie boltaart versieren of maken de heerlijkste High Tea hapjes, om ze daarna vervolgens op te smikkelen tijdens de High Tea...geweldig!In het voorjaar ben ik bij Ineke uitgenodigd om daar enkele workshops te verzorgen, we maken dan de old Granny Theemuts...Jullie kunnen alvast een kijkje nemen op de website van Ineke...  http://www.raijhoeve.nl/
Lieve Ineke..we gaan er in het voorjaar een feestje van maken...ik verheug me er nu al op!!

Ook wil ik jullie sweet bloggirls mijn nieuwste servies laten zien, ik heb alles een prachtig jasje van antiek kant aangegeven...Ja ik weet het, het is toppunt van Kitch..maar ook kitch mag ik graag zien..
Alles wat een beetje over de top is kan zo lekker gek en spannend zijn, en soms beeldschoon.

Fijne week meisies.....