zondag 15 mei 2011

Een kijkje nemen in de linnenkast van tante zoete taart.....















Hay lieve blogzussies...

Zijn jullie ook zo benieuwd hoe de linnenkast van tante Zoetetaart er aan de binnenkant uitziet? Komen jullie erbij...dan laat ik jullie zien wat mijn tante allemaal voor nieuwe spulletjes heeft gemaakt...ohhhh...wat ben ik toch supertrots op mijn tante.!.Kijk ze mag soms wat nors zijn, maar geloof me dat meent ze zo kwaad niet hoor.
Daar moet je bij tante even doorheen prikken door dat beetje norsige van haar...ik vroeg haar om toestemming of ik ook haar nieuwste b-htje mocht laten zien...eerst moest ze een beetje aan het idee wennen, maar later moest ze om het idee om haar b-htje te laten zien erg lachen...en ik ook hahahhahah...Natuurlijk mogen jullie de nieuwe garderobe die tante voor Muis heeft gemaakt ook bewonderen...en Muis vindt het een hele eer om haar nieuwe garderobe te showen voor jullie lieve blogzussies. Hoe vinden jullie haar nieuwe jurkje met pompoentjes en haar sprookjesjurkje met tule? En ze showt jullie ook haar pierotkraagje en matrozenkraag...deze draagt ze al ze zondag naar de kerk gaat...snoezig allemaal hé? En tante heeft ook nieuwe puntmutsjes gemaakt...zo lief met een kantje en pompoentjes...ach..mijn tante kan echt alles...ben ook zo blij met haar, omdat ze iedere week als ze bij mij op de thee komt met Muis, een heerlijk zelfgebakken stoftaartje meeneemt.En ik moest van tante zeggen dat ze het helemaal niet erg vindt als ik jullie haar b-htje laat zien..kijk het hangt aan de linnenkast....maar haar onderbroek, dat ging haar echt te ver...hhahahaha..en ik zei tegen tante...en je onderbroek met kant aan de pijpen is zo mooi! Misschien krijg ik haar de volgende keer wel zover...ik hou jullie op de hoogte hoor...hihihi...

Toedelssssssssssssssssssss....Tante en Marijke