maandag 3 oktober 2011

Een kijkje nemen in het huis van Ellie...
























Lieve schattekes,

Ten eerste wil ik jullie heel erg hartelijk bedanken voor jullie ontzettende aardige, bemoedigende woorden! Wat zijn jullie toch allemaal stuk voor stuk, lieve sissies! Wat heeft me het toch goed gedaan om mijn verwarde, bange gevoelens na die akelige schietpartij aan jullie te mogen vertellen.
Ja wat is het bloggen toch een feestje hé meisjes? Dank, dank en nog eens dank...dikke knuffels voor jullie...

En nu wil ik het hele voorval heel graag achter me laten, vandaar alweer snel een nieuwe post, met een leukere titel....want we zijn dit week-end bij Ellie en haar man Ron op bezoek geweest. Ellie en Ron zijn werkelijk hele lieve schatten.Ellie is een zeer lieve vriendin...en zij is verzot op mijn popjes, beestje en andere spulletjes. En zij heeft in de loop der jaren al zoveel verzameld van mijn popjes en beertjes dat als je bij Ellie op bezoek gaat, het net lijkt of ik in mijn eigen huis ben hihihhihi..
Zo leuk om al mijn ooit gemaakte creaties weer terug te zien bij Ellie, en zo dankbaar ook, want zij heeft alles zo prachtig gedecoreerd en stijlvol ingericht.
We hebben heerlijk in de geweldige tuin aan het water gepraat, gelachen en lekker gegeten, daar Ron heerlijk voor ons had gekookt...ja dit zijn toch echt de dagen met het gouden randje...en deze koesteren we dan ook.

Lieve blogsissies...wens ieder van jullie een mooie week...en dikke knuffels van mij....