zondag 16 september 2012

Ik ben verliefd...


Ja meisjes ik ben tot over mijn oren VERLIEFD!!
op mijn kleine meisje....Sophie is nu zowat een half jaar..
 ze is zo lief!!!
Ik vond dit plaatje en het deed me gelijk aan
deze foto van ons kleine meisje denken, zo schattig met die
handjes bij elkaar, en die dikke wangetjes..
En dit vindt ik ook zo'n schattige foto...in haar blote buikje...en
het kapseltje is zo gelijkend vinden jullie ook niet?
Ik weet alle oma's zijn verliefd op hun eigen kleinkindje hahaha...
en dit is toch zalig?
Als klein Sophietje komt dan gaat mijn hart open en ik heb alleen
maar oog voor mijn schatje..
Vandaag gaan we haar het eerste stukje brood geven, en ik 
ga lange vingertjes halen..ik ben zo benieuwd hoe ze dit zal vinden.
Ik verheug me nu al op dat eerste hapje...

Kleine en gewone dingen maken ons leven zo groots en gelukkig.
Geluk schuilt meestal in de kleine dingen.. en ik weet het is simpel
maar niet minder mooi en waardevol voor mij.
Lieve meisjes laten we er weer een mooie week van maken..