vrijdag 12 oktober 2012

De blauwe zusjes Sientje en Trientje...

Hay blogsisters,

Heel anders als wat jullie van mij gewend zijn...
maar nu eens twee poederpastel blauwe berenzusjes...
Dit zijn Trientje en Sientje...en de stof van deze beren ik bedoel dan
de bloemenstof heb ik nog niet zo lang geleden gekocht bij 
Laura...ik was op slag verliefd op deze zware linnen roosjes stof.
Deze is namelijk heel goed geschikt om een berenlijf mee te maken..
Neem maar eens een kijkje in het atelier van Laura, zij verkoopt werkelijk
ontzettend mooie stoffen en andere spulletjes..
En dit kamerschempje heb ik pas geleden gekocht...
Het kamerschermpje heeft van die oude nostalgische prenten,
en bovenop is het hout zo mooi bewerkt met geweldige krullen..
Ik zo blij met dit mooie kamerschermpje..ik vond deze beren er ook
precies bij passen...vinden jullie ook niet?
Het jurkje van Trientje is door Juliette gehaakt..
ik ben zo blij dat zij speciaal voor mij mooie kleertjes
voor mijn popjes en beren haakt...!
Een dikke kus voor jou Juliette..
Normaal ben ik een roze truusje maar die blauwe poeder pastels
zijn toch ook wel erg fijntjes en mooi hoor..
Een beetje afwisseling is ook wel eens heel verassend..
 Kijk dit lekkere meidje toch eens zitten..onze Sientje..
in haar ouderwetse onderbroekie en hemdje...
Deze prentjes zitten op het kamerschermpje...
zo schattig..met die lieve kindjes....
En dat jochie met knoopjes aan zijn broekje..
En deze lieve meiskes....
 Lieve schattekes dit was het weer voor deze keer..
Heel fijn week-end!