maandag 8 oktober 2012

Een heerlijk week-end bij Frans en Josephine...

 Lieve meisjes,

Wat was het afgelopen week-end toch prachtig!!!
Eindelijk konden Josephine en ik elkaar nog weer eens in 
het echt zien, we waren uitgenodigd door Josephine en Frans...
En hoe bijzonder en speciaal is het om na een lange tijd mailen, en
wekelijks bellen elkaar in het echt te zien...
Het is een voorrecht om Josephine als vriendin te hebben...een
liefje is het met een hart van goud!
Waar kan het bloggen al niet toe leiden...want echt Josephine en ik hebben
elkaar via het bloggen leren kennen...
Wie het blog van Josephine nog niet kent..moet zeker haar schattige
blog eens bekijken.... klik www.frajobo.blogspot.com
  De tuin was als een sprookje...overal mooie boompjes en lieve lantaarntjes
geheimzinnige paadjes...David mijn man vond de krulhazelaar helemaal
geweldig...
Frans en David konden het ook heel goed vinden, en ze zeggen wel eens
dat vrouwen kunnen praten...nou vlak de mannen ook niet uit hahaha...
Het was supergezellig om te zien en te horen dat onze mennekes het
ook prima konden vinden... 
Ook Bono het hondje en David konden het heel goed vinden, wat een
schatje is dit beesie...ik was ook direkt verliefd op Bono met zijn lieve
zwarte oogjes en zwarte dropneusje..
Het weer was nog heerlijk...zelfs nog met een zonnetje,
en we konden in de mooie tuin nog koffie drinken met een stuk
zalige appeltaart...meisjes wat was me dat toch genieten...
Josephine had ook nog voor ons gekookt...en was was het lekker!!
Een paddestoelen soepje van de paddestoelen die Frans zelf had
geplukt...ik vond het soepje zo lekker, een beetje pittig 
En heerlijk lasanje met een salade en als toetje ijs met slagroom
en verse aardbeitjes...
Ohhh...en ik vergeet de zelfgemaakte roomsoesjes nog...
ik nam een hapje van het roomsoesje en alle slagroom viel
op mij jurk en in mijn gebbetje...hahahahah..we hebben zo gelachen..

En s'middags zijn we een bezoekje gaan brengen aan Louise, het moedertje
van Josephine...Louise en ik hebben mail contact en wat was het een bijzonder moment om elkaar eens in het echt te ontmoeten...Louise is 90 jaar en wat heeft ze een geestdrift en een
mooie glimmertjes in haar ogen...!
Wat een heerlijk moment om met elkaar te praten...en elkaar eens te zien...
Ook hebben we tussen het praten door nog een klein
lief beertje gemaakt...ik had een patroontje meegenomen en een
berenstofje...dit voor een miniworkshopje speciaal voor Josephine...
Want ook zij is namelijk aangestoken door het berenvirus..haha..
Wat was het ontzettend gezellig en warm om samen te freubelen
en iets moois te maken...
Het beertje hebben we jammer genoeg niet helemaal af kunnen
krijgen, dat heb ik thuis nog even gedaan...
Ik ben reuze benieuwd hoe het berenkindje van Josephine is geworden..
En zie eens dit is kleine Tommie...hij is
zomaar onder mijn handen geboren!
Een heerlijke kleine deugniet met zijn hoge puntmutsje en 
pompoentjes op zijn buikje...
Ja meisje...het week-end was natuurlijk zo voorbij..zo jammer
is dat altijd...!
Maar dit week-end was mooi en heerlijk, en deze momenten
zullen we koesteren...
Lieve Frans en Josephine, bedankt voor jullie gastvrijheid en
jullie lieve vriendschap!