donderdag 8 november 2012

Weten jullie wie deze muizen madame is????

 Goedemiddag bloggirlies..

Een tijdje geleden, zo vlak voor de beurs maakte ik deze
muizen madame....
Na hard werken was ze eindelijk klaar
En toen deze muizenmadame klaar was vonden sommige mensen
haar zo sprekend op iemand lijken....
We moesten er even over nadenken...en s'avonds toen 
zei mijn man..
"Nu weet ik het""
Het is....
Ik zei..."Ja dat is ze haha...hoe is het mogelijk"
Deze bekende Nederlandse is zomaar onder mijn handen
geboren...wat ontzettend grappig..
Op de beurs konden de bezoekers een prijs winnen..
Wie weet wie deze muizen madam is?
Er waren die het gelijk zagen...en aan het einde van
de middag werd er geloot...er waren zoveel met de goede naam..
En er werd een winnaar bekend gemaakt...het was zo geweldig.

Weten jullie wie deze madame is???
 Deze schoonheid is al een beetje nerveus...
Kijk ze bijt al aan haar mooie muizen nageltjes...
Zouden ze weten wie ik ben?
Ohhh...ik ben zo benieuwd!
 Als jullie goed kijken dan kun je het zo raden...
Het is een  beroemde BNer.. en ze komt dikwijls op de t.v
Een geweldig en buitengewoon lief mens..
Ze is dol op dieren en erg begaan met de dieren..
Ze is ijdel en erg mooi...nog even mijn haar in orde brengen
voor deze foto's.....vaak mag zij ook haar lipjes tuiten...
 Ze eet gezond en is super slank!
 Aan haar muizen snoetjes heeft zij wel eens iets laten
veranderen...en hier is zij trots op, en maakt daar absoluut geen
geheim van....
Een bekende uitspraak van haar is..
"Borstjes vooruit en lipjes getuit"
Haha..geweldig..
Weten jullie het nu al???
 Ik zal het nu maar vertellen....
Deze mooie muizen madame is....
Marijke Helwegen
Mooi van buiten en mooi van binnen...
 Toen Marijke hoorde van deze look a like muizen madame...
was ze erg enthousiast!
Over een tijdje zal ik haar deze muizen madame 
overhandigen...of in mijn atelier of in haar mooie
huis in Baarn...
Spannend en helemaal geweldig vinden jullie niet?
Dit verhaal komt nog...

Liefs van jullie blogsis
Marijke