vrijdag 8 maart 2013

Een interview in de Hobby Handig en een nieuwe poppenwagen...

Hallo lieve snoezelsssssss...

Een paar weken geleden heb ik van
 goede vrienden deze superleuke
kinderwagen gekregen..
Maarten en Gerry waren hun zolder aan
het opruimen en kwamen deze toffe kinderwagen
tegen...
En ze wisten het gelijk, deze kinderwagen gaat
naar Marijke...
En ja ik ben er hartstikke blij mee...
Ik weet nog niet of ik de wagen zo laat, of dat
ik de wagen nog een kleurtje geef...
En in de wagen zit mijn circus kindje Malou...
Ik heb haar jaren geleden gemaakt, en ze is altijd
bij me gebleven....
Ik vindt haar zo schattig met haar gekrulde haren en
haar  circus dopneusje...
Er zijn soms poppen waar ik verliefd op ben,
en die heel lang bij mij blijven..
Misschien wel voor altijd...normaal zit Malou in een
oud ijzeren bedje met krullen...deze staat in mijn
slaapkamer...
Maar nu heb ik haar dus in de kinderwagen gezet,
speciaal voor de foto's...ze past er toch precies in..
Wat is die wagen leuk he met dat kapje van kant...
Malou met mijn gekregen popje van de beurs...
Ze passen gemakkelijk samen in de wagen...
Malou kan zo lief de camera inkijken...
En Malou met een prachtig beertje
deze heb ik gekregen van Mireille,
een hele goede en lieve berenmaakster
uit Belgie..
Tenmiste we hebben geruild..
En met een pas gemaakt popje van Graddie Jansen...
Ik ben al jaren fan van de prachtige werken
van Mireille..

Leuk interview in de Hobby Handig

En ik ben erg blij met dit interview...
En ervaar dit als een kroontje op mijn
harde werken, en ben hartstikke super trots!
Dit interview staat in de nieuwste Hobby Handig.
Jullie weten misschien wel dat ik al vele jaren
met enige regelmaat ontwerp en schrijf voor dit Hobby magazine..
Ik hoop dit nog heel lang te mogen doen, want het is gewoon super leuk!
En dan vooral het ontwerpen is het leukste gedeelte..
Lieve snoezels dit was het weer...
Ik wens jullie allemaal een heerlijk week-end...!
Marijke