donderdag 21 maart 2013

Schoentjes van kant...


 Hay lieve snoezepoezels,

Voor mijn nieuwe boek vorig jaar had ik deze leuke
naaigereischoentjes gemaakt..
Eens waren dit de panter pumps van Lisa, en ik mocht
ze van haar hebben...
Ik maakte er heuse Marie Antoinette schoentjes van..
De beschrijving van hoe je deze schoentjes kunt maken,
staat in mijn boek
Marijke's mooie Mijmeringen...
Als je het boek wilt bestellen stuur gerust een mailtje,
en het boek stuur ik naar je toe..
Ik vond het een leuk modelletje en ik zag er
wel een naaigereitje in hihi.. 
 Dus ik besloot de pumps op te pimpen en
maakte er naaigerei schoentjes van kant van..
Dus meisjes gooi geen oude schoenen weg,
want je kunt ze heerlijk veranderen tot heuse
Marie-Antoinette schoentjes..
 Nadat ik de smaak te pakken had van het oppimpen van
schoenen, moesten ook mijn oude rijglaarsjes er aan geloven hihih..
 Ik schilderde de laarsjes wit...en maakte er rosetten op..
Deze rijglaarsjes staan zo leuk bij een paspop!
Ook de beschrijving van deze rijglaarsjes kun je in mijn
boek vinden...
En bij deze kittige schoentjes en laarsjes hoort
natuurlijk ook een tas...
Dus besloot ik een tas te maken...
 Op de tas zit een schattig borduurwerkje..
Zo fijntje geborduurd...
 Ik besloot het lijstje wat om het borduurwerkje 
heen zit, helemaal van kant te maken...
Ik vindt het resultaat er mooi..
 Dit is het borduurwerkje van dicht bij...
Mooi he?
 En hier mijn opgepimpte laarsjes nog een
keer, maar dan ook nog met een lief kransje
erbij...
Ik kreeg best veel vragen over deze kransjes,
daar mijn beer en konijn van kant ook deze kransjes
op hun kopjes hadden..
 Waar ik deze kransjes had gekocht, en ofdat het
oude kransjes waren..
Ik heb de kransjes zelf gemaakt, een heerlijk
klusje...en over een tijdje zal ik er een paar
voor in mijn winkeltje maken hoor...
En nog een paar poppen schoentjes, deze heb ik al
heel lang geleden gemaakt..
Maar ze blijven schattig om naar te kijken
vinden jullie niet?
 En dit is beer Emma Elisabeth...
 En ook zij leest in mijn boek
Marijke's mooie Mijmeringen....
 Een boek vol suikerzoete taartjes  van stof
om zelf te maken...
Ik vond het heerlijk om weer een post te maken..
ik geniet ervan om mooie dingen te maken,
en ze aan jullie te laten zien...
Bedankt weer voor het kijken...en we zien elkaar
weer bij de volgende post!