dinsdag 21 januari 2014

Rozen brengen ons kleur en warmte...


 Lieve schattepoezen,

Met deze grijze dagen verlang ik naar licht, warmte en kleur...
Buiten is dit ver te zoeken, daarom haal ik het zelf in huis..
Deze rozen brengen ons kleur en warmte..
Kijken jullie mee naar de romantische ROZEN van
Jacqueline Jansen is al een paar jaar bezig met het maken van 
rozen van crepe papier...dit doet zij met veel liefde en grote passie...
 Deze passie mag zij graag delen met andere mensen....
in de vorm van Cursus en Workshops...
Onder het genot van een kopje koffie of thee met wat lekkers
geeft zij op een verfijnde manier les in het maken van
deze prachtige rozen....
Een workshop duurt gemiddeld 3 uur en kost 22,50 inclusief alle
materialen...In die 3 uur kun je dus zelf leren om deze mooie
rozen te maken...!
Jacqueline maakt met deze rozen, echt hele mooie
creatie's zoals kransen, rozen taarten...
En van de schattige nostalgische puntzakken met rozen...
 Voor mij betekenen rozen LIEFDE 
ik word altijd zo blij van rozen..

Speciaal voor ons laat Jacqueline 
het ROZEN regenen...
En brengt zo wat kleur in deze grijze en koude dagen...
Dank je wel lieve Jacqueline...en ook heel erg bedankt
voor deze nostalgische puntzak...ik ben er zo blij mee...

 Dank je wel voor jullie bezoekje 
en tot de volgende keer..!
Liefs, 
Marijke
XXX