woensdag 12 februari 2014

Ssssssttttt...ze slaapt...

 Lieve mensen,

Ik was aan het werk in mijn atelier...en zocht mijn luciferdoosje, daar
had ik een paar kleine klosjes kant ingestopt die ik
nodig had om een piepklein kussentje af te werken....
 Tot mijn grote schrik toen ik het doosje open schoof..
zag ik daar een muisje slapen...
 Ik schoof het doosje verder naar beneden, en zag
een piepklein muisje liggen...het maakte het muisje niks uit dat
ik haar bekeek, ze sliep gewoon verder...
 Ze lag een beetje opgekruld en haar pootjes zaten stevig
tegen haar dikke buikje aan gedrukt...
 Ik pakte het ieniemieniediertje heel voorzichtig uit het doosje,
ohhh...wat was ze licht en klein...zo lief!!!!

Ik kon het muisje zelfs een beetje draaien...en ik zag dat ze
heel lichtjes ademde...
 Heel zachtjes stopte ik het slapende frutseltje weer terug in
de oude luciferdoos...
En terwijl ze verder sliep naaide ik snel een dekentje met
een kantje...en ik kon niet laten om het beesie lekker in te stoppen...
En nadat ik haar had ingestopt...gaf ik heeeeeeelll voorzichtig een kusje
op haar muizensnuitje, en fluisterde in haar oortje..
Slaap lekker, en droom maar fijn..
Liefs en alle goeds van mij
XXX