zaterdag 3 mei 2014

Beren prinsjes...


 Goedemorgen lieve mensen,

Heel graag wil ik jullie mijn kleine prinsjes laten zien..
Het patroon van Prins Roderik heb ik pas getekend, ik heb
deze kleine jongen een lekker dik buikje gegeven hahaha..
En ook dit keer heb ik dit beren jochie blauwe ogen met
pupillen gegeven, zodat hij je echt aankijkt..
Ook zijn oortjes heb ik wat lager aangezet, wat een totaal
andere uitstraling geeft...en zijn gehaakte kroontje vind
ik zo super tof...
Als Prinsje gaat spelen met zijn blokjes en 
oude paardje dan mag zijn kroontje af en zet hij
zijn notenpapieren mutsje op..
Normaal gebruik ik veel roze in mijn
werkstukjes, maar nu vind ik het lichtblauwe ook
erg mooi..
En dit oude paardje is van het neefje van Roderik..
Dit paardje is van Prinsje Samuel
En ook deze kleine lieverd heeft een kroontje op
zijn berenkopje..en kleine pompommetje op
zijn lieve zachte berenbuikje...

Kijk ze toch samen...heerlijke beren prinsjes..
Een beetje luieren en dromen, het leven als
Prinsje is zo slecht nog niet haha...
En deze mooie collage van mijn beren en poppenkindjes heeft
Brigitte Kuipman voor mij gemaakt..
Heel erg bedankt lieve Brigitte..ik vind deze collage prachtig!
Lieve vrienden..heel fijn week-end..
Liefs MarijkeXXX