zondag 15 juni 2014

Eindelijk mag ik het vertellen!

Goedemorgen lieve sisters,

Eindelijk...eindelijk mag ik het vertellen!
Lisa en Dennis zijn zwanger...en Sophietje 
wordt grote zus!
En wij David en ik worden weer opa & oma..
Sinds dat we vrijdag het filmpje hebben
bekeken, hoe dit kleine spruitje van 11 weekjes
 in mama's buik aan het jumpen was, en we het 
kloppen van het hartje hebben gehoord zijn we
zo in de wolken....!
Klein spruitje heeft nog veel tijd nodig om
te groeien, en dan zal als alles goed gaat, het 
mooie moment daar zijn op 2 januari 2015!
Ik ben 31 december jarig, ik hoop eigenlijk stiekem
dat klein spruitje op mijn verjaardag komt...hihi..dat
zou een prachtig kado zijn!
Kleine Sophie, weet dat mama een babytje krijgt,
en vind alles helemaal geweldig...!

Lieve Dennis en Lisa van harte gefelciteerd,
Geniet van deze bijzondere en vreugdevolle tijd...
En ik...ik klim weer terug op mijn roze wolkje
ik ga nog even verder met slofjes breien...
Toedelsssssss!