dinsdag 29 juli 2014

Babyhaakseltjes...


 Lieve blogmeisjes,

Ik ben zo lui met het warme weer...
ik pas mezelf helemaal aan met deze warmte en
ja ik ben lui hoor..het enige waar ik zin in heb 
is lekker HAKEN!
Lekker op mijn bank tussen de kussentjes
onder mijn kleine veranda..en dan lekker haken...
Ik word zo heerlijk rustig van haken en breien,
mijn handen doen het werk en ik..ik mijmer
over wat gaat komen.
Ik mijmer over ons aankomende kleine prinsesje,
ons kleinkindje...wat een vreugde...zo heerlijk
een baby erbij..!
Ik mijmer zo graag, kijk graag naar de wolken,
en de vogels...wat is de zomer geweldig!
Nu wil ik jullie mijn haakseltjes laten zien, 
mijn babytasje en antieke babyhemdje...
en natuurlijk mijn babykussentjes.
Je kunt ze gebruiken als speldenkussentje
maar ook kan je ze aan een lint hangen voor in
de babykamer..




Ik heb deze babykussentjes gemaakt
zonder patroon, gewoon op gevoel..
En ja ik vind ze zo schattig met het kleine
medaillonnetje er op...


  





 En dit is konijnen kindje Karlijne...
in haar zondagse gebreide jurkje.

 Een lief oud babyhemdje...
met een lief oud plaatje en daarom
een lijstwerkje gehaakt..



Heerlijke haakseltjes...
Mijn babytasje..het plaatje van dat babytje
met die guitige oogjes vind ik zo schattig.


 En om oude plaatjes heen haken,
ik vind het net een ouderwets fotolijstje...
Lieve blogmeisjes..dit was het weer
geniet lekker van de zomer, en 
tot de volgende keer
XXX