maandag 1 december 2014

Ik ben al een beetje met Kerstfeest bezig...

 Lieve mensen,

Ben al een beetje bezig met Kerstfeest..
En maakte van wol deze mooie winterpopjes..
Het gezichtje is van papier, en het lichaam van wol, 
en ijzerdraad..
Heerlijke vind ik het om deze popjes te maken,
je kunt ze neerzetten maar ook in de kerstboom hangen
als versiering...
 Dit gezicht van deze Kerstman vind ik zo mooi!
 En kijk eens wat hij in zijn handen heeft..een klein
babytje in een wollen zakje..
Zou de kerstman ons een klein meisje brengen?
Nog maar 4 weekjes, en dan wordt ons kleine
meisje geboren...het is zo spannend!!!
Ik hoop dat de bevalling voorspoedig mag verlopen..
 Mooi doorleefd gezicht...


 En deze vrolijke zachte wezentjes, maken me zo blij..
 Dit meisje gaf ik wat haar, en een vreugdeboogje..


 Kijk hier sneeuwt het al...ik ben blij dat ik
mijn popjes een warm winterjasje en mooi wollen mutsje
heb gegeven..
 En ik maakte een mofje, om warme handjes te houden..

 Dit meisje is zo zacht als een sneeuwvlokje..





 Ook gaf ik het antieke popje een mutsje en een warm jasje..

 Dank je wel voor het kijken,
tot snel maar weer!
XXX