vrijdag 23 oktober 2015

Aapjes...

 Lieve mensen,

Morgen zal ik gelukkig toch gewoon naar
de beurs kunnen...!
Ben nog wel gammel, en ik heb een
doorleefde stem, of dat ik jaren heb gerookt hahaha..
Maar goed, ik kan toch gewoon zelf mijn kraampje
opzetten, en jullie welkom heten...Dat is toch super?
Ik heb een heel goed kuurtje genomen, dit heet
Oscillococcinum...wat een naam he?
Een moeilijke naam, maar het werkt hartstikke goed.
Dus ik hoop jullie morgen te zien, en mijn beestjes
te mogen laten zien..ohhh..ik verheug me er zo op..
Maar nu eerst nog even mijn aapjes, deze neem ik
natuurlijk morgen ook mee..
Kleine Conchita...
 Grote zus Pepita..en kleine zus..Chicita..
Alle aapjes zijn gemaakt oude gordijnstoffen...en ze
hebben alle drie een jurkje van antiek kant aan..

Ik zie jullie morgen en wens jullie
een mooie avond...
Tot snel!
XXX