maandag 26 oktober 2015

Een geweldige beurs...

Lieve mensen,

De beurs is alweer voorbij!
Hier heb ik zo lang naar toe gewerkt, en geleefd
en zijn die twee dagen voorbij gevlogen!

Het was echt een feest om samen met mijn
man, dochter en zoon op de beurs te staan.
En ohhh...wat was het heerlijk om iedereen
weer eens te zien...wat was het levendig en druk..

Zoveel lieve mensen, die langs kwamen om mijn
diertjes en popjes te komen bewonderen.
En ik heb zelfs kadootjes gekregen, zo lief
en warm als iedereen was.
De sfeer was geweldig!

Er kwamen ook veel Facebook vrienden
langs, dat vind ik zo zo lief en gaaffff!
Als je elkaar dan in het echt ziet, dat is altijd
zo bijzonder.

Ook heb ik nieuwe berenmaaksters leren
kennen, met zulke mooie en aparte beren, hoe
leuk is dat allemaal niet?
Wat fijn dat het berenvak gewoon door blijft gaan,
en er weer nieuwe berenmaaksters bij komen
zodat het vak niet verloren zal gaan.

Ik wil zo graag iedereen bedanken die langs is
gekomen bij onze kraam.
Het was hartverwarmend, en bedankt voor
iedereen die zomaar een kadootje langs
kwam brengen..zo lief!

Kortom het was geweldig, en op deze beurs kunnen 
we met een heel warm gevoel op terug kijken.

Nu ga ik vandaag nog rustig aan doen, ik heb nog
steeds geen stem en ik ga het er vandaag nog lekker
van nemen, en dan zal ik deze week een beetje
gaan opruimen, en lekker nagenieten van deze
prachtige beurs...

Liefs en voor iedereen een mooie week!
liefs
Marijke
XXX