vrijdag 9 oktober 2015

Kleine theatertjes en Isa een beer van kant...

 Goedemorgen lieve mensen,

Hier ben ik alweer zo snel hihi...
Maar ik heb de laatste tijd zoveel mooie schepseltjes
gemaakt, en ik wil ze jullie zo graag even laten zien.
Ik heb namelijk twee leuke kastjes gemaakt,
in het kastje zitten Mina Minoesh en haar beer.
En een klein theatertje met een danseresje,
en nog een mooie beer van kant..dit is Isa,
zij is gemaakt van verschillende stukken kant,
en ja ik vind haar zo lief geworden.
Dit is het kastje...

Dit is Isa..
Ze is helemaal van kant gemaakt..dit was een
enorme klus, maar  ik vind het zo zo leuk om beren van kant te maken..
Isa, je bent zo zacht en lief...
Met haar zwarte sprekende oogjes...
Ik maakte een klein theatertje met hierin een 
snoezig klein danseresje...
Ik had nog wat ornamentjes, deze heb ik
op het theatertje gemaakt..
Isa mag even met het kleine theatertje spelen...
En ik maakte nog een kastje met daarin
Mina Minoesh...en haar berenvriendinnetje..
Eindelijk heeft Mina een lijfje gekregen...
Ze zitten zo gezellig samen in het kastje..
En Isa vind ook dit kastje weer geweldig om
mee te spelen...
In het kastje maakte ik kleine gordijntjes van kant...
En binnenin het kastje plakte ik oud muziekpapier...
Zo dit was het weer, volgende keer laat
ik jullie mijn hondjes zien..
Toedeloetjes en een fijne dag
Marijke
XXX