maandag 23 november 2015

Celeste...

 Lieve mensen,

Ja er is weer een poezenmeisje geboren,
Haar naam is Celeste...
Er zijn mensen die graag een poezenmeisje
willen adopteren, vandaar dat nu twee poezen
achter elkaar zijn geboren.
En nog steeds vind ik het zo geweldig om
deze dieren te maken, daar ze toch steeds ondanks
hetzelfde patroon,  iedere keer totaal anders worden.
Het ene poezenbeest kijkt pittig en de ander
juist weer heel liefelijk..
Ieder heeft zo z'n eigen karaktertje en daar
is niks mis mee, dat mag..
Maar zo tussen het poezen maken door ben
ik ook met iets anders bezig, en dit heeft 
met Kerst te maken.. ja ik weet ik ben best vroeg,
maar het is zo gaaaaaffff!!!
Het zijn speeldozen, maar hele bijzondere en superlieve!!
Deze dozen zijn nog niet helemaal klaar, maar
zodra ze klaar zijn, zal ik ze jullie laten zien hoor..










 Hele fijne nieuwe week, en bedankt
voor jullie bezoek!
Liefs
Marijke
XXX