donderdag 18 februari 2016

Borduren op de borduurmachine...

 Lieve mensen,

Op de foto's mijn lieve vriendin Thea..
Vandaag was dus een dagje met een hele dikke gouden rand!
Heerlijk met elkaar praten, met een lekker happie
en een drankje erbij...het was zo gezellig en leerzaam...
 Ik heb een borduurmachine al een paar jaar, maar
was helemaal vergeten hoe hij werkt, en Thea heeft ook
een borduurmachine en zij werkt hier veel mee...
Dus het was supergezellig om dit weer van haar te leren...
 Het is een borduurmachine met een computerschermpje..
heel erg handig als je weet hoe het werkt, alleen ik snapte
er in het eerste begin geen hout van...
Maar  met de uitleg van Thea, maakte ik al snel dit
lieve beertje op de borduur machine...
 Thea leerde mij hoe je de vele patroontjes op
je borduurmachine kunt instellen...
 Zo ook dit schattige hart...
 Al die mooie kleurtjes met glansgaren...
Wat een verschil met een handnaaimachine van vroeger...
 Je moet je stof aanspannen in een borduurraam, en
de borduurmachine doet de rest, gaaf he?
Dit vind ik ook zo schattig patroontje...ik moet
nog wel de draadjes weg knippen...en ik moet ook nog
veel leren, zoals rechtstreeks op een jurkje borduren of
een kraagje van een jasje...
Dus er komt snel nog een vervolg..gezellig!
Lieve Thea...het was super!
Dikke hele dikke kus
XXX