woensdag 16 maart 2016

Circus...

Lieve mensen,

Gisteren heb ik mijn aapjes kunnen fotograferen..
Ik ben dol op aapjes..en ik heb er inmiddels al best
veel gemaakt, maar dan toch weer iedere keer
met een ander patroontje..
Vind de foto's van het circus uit de 20-jaren zo 
ontzettend mooi..ja daar kan ik echt van genieten.
Ze inspireren mij enorm, deze foto's brengen mij in
de sfeer van nostalgie...
Vanuit deze inspiratie zijn mijn aapjes geboren,
en mijn popjes met puntmutsjes...
Ook nostalgische circusprentjes zijn super tof,
hier maakte ik popjes van stof van.
Ze staan zo leuk bij mijn oude aapjes, en ja kijken
jullie maar naar de foto's...heerlijk die oude nostalgie,
hier ligt toch echt mijn hart...
De aapjes Japie het apie en kleine Tonga zijn lieve
schatten hoor, maar die kleine Tonga heeft echte 
apenstreken hihi..hij is namelijk dol op de popjes met
puntmutsje, en inplaats van bij zijn grote broer Japie te blijven
gaat hij iedere keer naar de poppenjansjes hihi...
Volgens mij hangt er LIEFDE in de lucht, hij
gaat nu zelfs al naast een poppenjansje liggen!
Ach LIEFDE is mooi, laat Tonga maar lekker genieten...
Aapje Bonita, heeft een dansnummer in het circus,
zij heeft haar tutuutje en danslaarsjes al aan.
Maar Bonita heeft ook een prachtige stem, zij
zingt als een nachtegaaltje...
Zo zie je maar, ieder aapje heeft zijn eigen karakter,
dat is toch super!
Veel kijkplezier in het Circus...





























Bedankt voor het kijken..
tot de volgende keer!
Liefs
XXX