zaterdag 19 maart 2016

Kunstenaresje...

Goedemorgen lieve mensen,

Wat ben ik toch gezegend met mijn gezin.
Een lieve man met wie ik al 39 jaar samen ben..
het is echt waar vanaf dat ik 16 was..wat een tijd he?
Hopelijk mogen we nog vele liefdevolle
en gezonde jaren samen hebben..

En dan twee superlieve zonen, een lieve
schoondochter Shirley, ik kan me geen lievere
en betere schoondochter wensen..ze kwam bij
ons gezin,  en het is net alsof het altijd al zo geweest is.

En ja dan mijn lieve dochter,  moeder van
twee schattig kleine meisjes..het is een feest om
te zien hoe ze met haar meisjes omgaat, op een zo
natuurlijke manier, en zo warm!..Dit doet zij
samen met Dennis, mijn schoonzoon...ook een
echte lieverd, die stapel op de meisjes is..
Soms plaagt hij me wel eens, en dan kan ik
boos op hem worden, dan komt hij me de
volgende dag een doosje Merci chocolade brengen,
waarvan hij vervolgens als we samen praten, de
helft alweer leeg eet hahaha...

En tenslotte mijn twee kleinkindjes...waarvan 
Jasmijntje eigenlijk al een piepklein kunstenaresje is..
Kijk maar eens op de kiekjes hieronder..hihi..

Ik kan niet wachten om mijn meisjes te leren
haken, borduren, boetseren en beren maken!
Wat een supertof vooruitzicht, als ik hier
aan denk,  dat maakt me superblij!
Wens jullie een heerlijk weekend
Liefs
XXX