vrijdag 15 april 2016

Boek!!!!

 Lieve mensen,

Inmiddels ben ik weer een beetje bijgekomen
van het geweldige weekend en ben ik 
lekker aan het relaxen...
Gewoon nagenieten en in de tussentijd ben ik 
aan het haken, ik zal jullie volgende keer het resultaat
laten zien van wat ik aan het haken ben...

Haken is voor mij een soort van mediteren, ik kom helemaal
tot rust en dit heb ik gewoon nodig van tijd tot tijd.
Ik heb deze week al twee keer lekker in mijn postzegel tuintje
gezeten..dat is echt genieten hoor.

Maar nu het boek...mensen dit boek vind ik zo zo mooi!
Heb al zo vaak doorgebladerd, wat zijn mensen toch ongelofelijk
creatief en kunstzinnig...

En ieder op zijn manier, niks is hetzelfde en alles is met
zoveel zorg gemaakt!
Ieder van ons heeft zijn eigen stijl ontwikkeld, niks is
gekopieerd...Deze poppen zijn geboren vanuit 
het hart...het is voor velen een passie...
Dat mijn werk in dit boek staat voelt als een stukje
waardering voor mij...als een kroontje op mijn werk..!

In het boek staan niet alleen foto's in van ons als Kunstgroep,
maar ook van de gasten die de afgelopen 10 jaar in Dabida zijn
uitgenodigd, op de Dabida dagen.

Ook staan er poppenkunstenaars in uit verschillende landen,
en jemig kremig, wat een prachtige verscheidenheid.

Ik heb een paar pagina's uit het boek gefotografeerd, ik kan
natuurlijk niet alles laten zien...
Maar ik denk met deze enkele pagina's dat jullie wel
een goed beeld krijgen van het boek.

Svetlana Pchelnikova heeft dit boek laten
maken, hierbij heeft zij ontzettend veel hulp gekregen 
van Esther Verschoor.
Ik wil jullie heel hartelijk bedanken!