dinsdag 12 april 2016

Het 10-jarig Dabida jubileum was GE_WEL_DIG!



Lieve mensen,

Hier ben ik met het verslag van een GE-WEL-DIG weekend!
Gisteren moest ik alles nog even laten bezinken, daar het
allemaal zo overweldigend was... Ik was zo ontzettend
moe van al het moois en liefs wat ik heb mogen zien en
ervaren dit weekend op het 10-jarig  Jubileumsfeest van onze
Dabida kunstgroep.

Wat zijn mensen ongelofelijk creatief en wat een prachtige
kunst heb ik mogen zien!
En wat een lieve mensen heb ik mogen leren kennen, en
mogen ontmoeten tijdens dit weekend...
Als jullie naar de foto's kijken zien jullie allemaal hele
blijde en vrolijke gezichtjes...de sfeer was zo fijn en warm!

Ik wil zo graag iedereen bedanken voor hun bezoek aan mijn
kraam, dit was zo hartverwarmend en supertof!

Ook wil ik het bestuur van Dabida en iedereen die dit weekend
hebben georganiseerd heel hartelijk bedanken voor jullie
harde werken...het was SUPER.
Dank je wel!

Het boek wat is uitgekomen van onze kunstgroep
is adembenemend mooi..en ik ben zo super trots!
In dit boek staat nog veel meer, maar dit zal ik jullie
volgende keer laten zien.

De foto's van dit weekend zijn helaas niet allemaal
even scherp, en ik heb helaas niet alles kunnen fotograferen,
daar het zondag best druk was.
Vind het zo jammer dat ik niet iedereen en alles van
onze leden van de kunstgroep op de kiek heb kunnen zetten.
En soms had ik het gefotografeerd, en was het helemaal
wazig en verschoven... zo jammer!
Maar wat ik heb gefotografeerd wil ik jullie dolgraag
laten zien...

Gaan jullie met me mee?
De eerste dag was Lisa om mij te helpen en de tweede
dag was mijn mannetje lekker bij mij...
De foto is overbelicht, maar toch wil ik jullie deze
graag laten zien, we zien er zo blij uit op deze foto...
Dit was mijn kraampje..het was voor mijn doen een
beetje klein, maar ik vind het ook wel iets hebben,
het is klein en knus...Zien jullie mijn theatertje?
Wat is het mooi geworden he?
Ben zo trots en blij met mijn kraampje...
Op de foto's zien jullie het werk van Erica Borghstijn-Prinse,
zij is een nieuw Dabida lid.En zij was mijn overbuurvrouw..
Wat was het gezellig en ik ben verliefd op haar popjes..
En ohh...wat was het heerlijk om Nel Groothedde weer eens
te ontmoeten...zijn is zo'n heerlijk mens, en maakt zulke
prachtige poppen!
Ze heeft een soort look a like van Lisa gemaakt hahaha...
En wat was het wijntje toch heerlijk Nel...
En mijn naaste buurvrouw, dit is Marij Rahder,
zij maakt zulke schattige popjes van stof.
Wat was het toch super met jou lieve Marij...
En die lieve mooie dame op het bovenste
fotootje is Willy van de Beek-Oldenhof,
zij maakt zulke mooie en aparte poppen,
de kleding is kleurrijk en prachtig..
Wat was het heerlijk om met jou te praten
lieve Willy...
Lieve mooie en warme mensen...
Mijn vriendinnetje Tjitske van Nus...ze is altijd
zo mooi gekleed, nu dus is het zeeblauw.
Zij is als een soort van zusje van mij, ik noem
haar ook altijd mijn gekleurde zusje...
En op de grote foto ook zijn Elina en Helena Oplakanska
dit zijn moeder en dochter, ik heb hun in Praag leren
kennen, zij maken zulke prachtig werk, en ze zijn
zo lief en vriendelijk.
Soms leer je mensen kennen, en dit voelt gelijk als
warm en goed, dit voelt als een kadootje!
Zo ook met het ontmoeten van Janneke, zij staat op het
bovenste fotootje...wat super om even met jou gepraat
te hebben...het voelde zo warm als een kadootje!
Op de middelste foto is Jose Jansen...het was
super om je te ontmoeten meis, en wat was
het s'avonds gezellig!
Op de foto zien jullie het werk van onze Dabida groep...
Yvonne Flipse..Kim van de Wetering ..Franciska Marcus en Mariska Mielen
Wat een prachtig werk!
Het werk van Hennie Koffrie, Carolien van Stiphout
en de beelden zijn van An Brzoskwski...
En hier was ik helemaal weg van...Kunst in roze en zo groot!
Dit kunstwerk is van Lydia Dekker...
De wolkunstwerken zijn van Marijke Eken, prachtig werk!
En op de foto in het midden is het werk van Ana Salvador,
zij maakt van die lieve meisjes..
Dit zijn me toch een schattig babytjes...
ik vind ze zo lief en prachtig gemaakt..het is werk van Kim van de Wetering...
De bovenste twee fotootjes is van Yvonne Flipse...
Nadat ik terug kwam van het foto's maken, zag ik een groepje
van kleine meisjes bij mijn kraampje staan...
Ze vonden alles zo mooi...dit moest ik even op de kiek
zetten...moet je die gezichtjes eens zien...gaaf he?
Dit was boven in de kerk...
Dit was van mensen uit Rusland en andere landen,
ik weet helaas niet goed, hoe iedereen heet.
Het was te druk om dit te vragen, ik heb ook niet
alles op de foto kunnen zetten.
Maar kijk en geniet!
Dit is allemaal zo zo zo MOOI!
Dit is Svetlana Pchelnikova..degene die dit weekend
mede heeft georganiseerd...
Dit zijn David en ik over een paar jaar hahaha...
Geweldig he?
Deze popjes op de grot foto zijn zo leuk, want
overal zitten belletjes in hun buikjes, dit was zo
leuk om te horen...Wat een leuk idee!
En kijk eens...sta ik me daar ineens met 
een wereldberoemde kunstenaar...
Wat een prachtig werk...en wat een mooie vent!
Dit is Michel Zaykov...
Zo dat heb ik toch maar even te pakken hihi..
Prachtig werk!
Zo zo mooi en sereen!
Ja ik kan niet anders zeggen als BEELDSCHOON!
Een pop van hout...zo mooi!
Die kleine popjes vind ik zo lief!!!!
Geweldig vind ik dit werk...!
En nog meer geweldig werk...en een hele vrolijke
en knappe Rus! Ik kreeg Russisch snoepgoed van hem...
Er is altijd een Dabida award te winnen ieder jaar.
En dit jaar hebben Elisa en Patrizia Cozzo deze
award gewonnen..!
Gefeliciteerd!!
Zo lieve mensen, dit was het weer...
Ik hoop dat jullie de foto's leuk vonden, en dat
jullie de heerlijke sfeer een beetje hebben geproefd.
Volgende keer een post over het wonderschone boek!
Heel veel liefs
XXX