vrijdag 3 juni 2016

Mooi artikel in de nieuwste Poppen&Teddy-beer....


Lieve mensen,

Vind het super dat er een artikel van mij en mijn poppen
in de nieuwste
Poppen&Teddy-beer nr.112 staat.
 Het artikel is hartstikke mooi geworden, en 
hier ben ik zo blij mee!

In het interview vertel ik hoe lang ik al boetseer, 
en waarom ik boetseer, mijn voorliefde om dieren
te maken, en hoe fijn ik het vind om mensen blij
te mogen maken met mijn dieren en poppen...

Ook geef ik een tip aan het einde van het artikel
 voor iedereen die poppen en beren maakt...

Volg altijd je hart, 
probeer je eigen stijl te vinden
en volg hierin je eigen pad.
Zie dit als een creatieve reis, 
dan zullen de mooiste creatie's geboren worden..

Verder staan in de 
Poppen&Teddy-beer o.a 
staan er een artikel van 10 jaar Dabida
de beren van Elina Oplakansky
en een patroon van haasje Fluffy

Dus alle reden om dit tijdschrift te kopen...
Je kunt bij Nico Heins het tijdschrift bestellen
ga dan naar:


Wens jullie een heerlijk weekend,
Marijke
XXX