donderdag 6 juli 2017

Lappen poppen HappiSisters...

 Lieve mensen,

En dit zijn ze dan de
HAPPISISTERS!

Deze lappen poppen hebben een onderbroekje
met elastiek, een jurkje...een kraagje van stof of
een gehaakt kraagje...en een poncho..
Ze heeft haar eigen slaapzakje, daar kun je
de HappiSister in bewaren samen met haar kleding...
Je kunt ook losse jurkjes kopen, deze laat ik jullie
volgende keer zien...
Wat zijn ze kleurrijk en vrolijk he?

Eigenlijk zo totaal anders als wat jullie van mij
gewend zijn...ik geniet er echt van om met kleurtjes
te werken...en vooral om samen met mijn dochter
te werken...
Vind het tuttige kapseltje en haar hippe poncho
heel erg tof...

Deze lappen poppen zijn geschikt als decoratie pop,
maar ook voor kinderen vanaf 6 jaar...

Wil je ook een HappiSister...stuur me gerust
een mailtje...
marijkevanooijen1@gmail.com

Heel veel liefs van 
Lisa&Marijke
Be Happy and Smile
XXX